KampKlar

image Chang bruger DBU systemet KampKlar

Changs trænere og holdledere har masser at lave, når de ikke træner eller coacher spillerne i kampe.

Til planlægning, koordinering og kommunikation er der mange fordele ved at anvende DBU's system KampKlar. Det kan anvendes fra såvel pc som smart-phone (dog endnu ikke Windows phone), og systemet er efterhånden blevet afprøvet en del blandt børneårgangene, som har gode erfaringer.

For at det skal virke, skal alle spillere/forældre været på det. Denne udfordring har drenge-årgang 2005 klaret fint, og årgangens koordinator, Helge Bjørn-Jensen, har endda forfattet denne vejledning i implementering af KampKlar - tak Helge!

Chang anbefaler alle i klubben at bruge vejledningen og komme i gang med KampKlar!

KOM I GANG MED KAMPKLAR