Inspirationsdag for børnetræning

28. juli 2020 kl. 10:24
- målrettet trænere og ledere i børnefodbold

Opdatering: 15.august 2020: Udsat - afvikles forventeligt i oktober 2020.

Klubben vil gerne invitere jer alle til inspirationsdag søndag d. 16. august kl. 11-14 på Chang, hvor børne- og ungdomskonsulent Frederik Psyllos og børneudviklingstræner Christian Borup vil holde oplæg omkring børnetræning med efterfølgende inspirationstræning. Dagen kommer til at omhandle strukturering og især udføring af børnetræning, hvormed vi håber på at kunne give jer inspiration og konkrete tips til den kommende efterårssæson. Det specifikke program kommer i næste uge, men vi garanterer, at det nok skal blive lærerigt og interessant. Hvis I har nogle spørgsmål eller noget fodboldfagligt I vil have gennemgået/debatteret, så kan I kontakte Frederik Psyllos over mail.

Trænere fra øvrige afdelinger er også velkomne – især for U13-U15 kan dagen byde på relevant læring. Ligeså er andre, der har interesse for træningen og tilkoblet Changs børne- eller ungdomsafdeling også velkomne.
Klubben sørger for lidt til ganen og en sandwich til frokost.

S.U. sendes til Frederik Psyllos på frederikpsyllos@hotmail.com senest den 13. august, hvor det meldes hvor mange der kommer fra hver årgang.