Glædelig Jul - ikke mindst til trænerne!

23. december 2016 kl. 22:58

Uge efter uge sørger ca 60 trænere og holdledere i Chang Fodbold for, at klubbens 630 aktive medlemmer bliver udviklet og udfordret med træning, kampe og andre fysiske og sociale aktiviteter.

Udenfor stregerne; oppe i klubhuset og hjemmefra bruger Changs trænere og holdledere en masse tid på at planlægge, koordinere og kommunikere med deres spillere/disses forældre og med andre klubber - og de hjælper deres hold/årgange/medlemmer med at få de bedst mulige betingelser i klubben.

I sidste uge arrangerede Changs Fodboldudvalg (FU) det første fællesmøde for ALLE trænere/holdledere i klubben. Med æbleskiver & gløgg og hyggelig stemning blev de frivillige børnetrænere anerkendt med gavekort til Sportmaster, og FU præsenterede planer og hensigter for 2017 og involverede træner/lederne i at gøre det nye år til et fantastisk Chang-år - et år, der starter med Standerhejsning for alle d. 28. januar. Herefter byder 2017 på en række aktiviteter, der alle handler om, at gøre Chang til en stærkere klub med et stærkt fællesskab.

Se Årsplan 2017 og yderligere om Chang Fodbold på FU’s sider

Glædelig Jul & Godt Nytår!

FU