Allan Kuhn: Træner i Chang

image Allan Kuhn, der er dansk og svensk mestertræner, gæster Aalborg Chang.
03. marts 2018 kl. 16:15
Tirsdag d. 13.marts er der ny inspiration til træningen

Tirsdag d. 13.marts 2018 besøger Allan Kuhn, som er dansk og svensk mestertræner, Aalborg Chang for at udfolde sig og svinge pisken som gæstetræner.

Allan vil denne aften forestå træningen kl. 18.30 – 20.00 af Aalborg Changs Jyllandsserie-trup på vores fantastiske kunststofbane, hvor alle interesserede trænere og ledere i Aalborg Chang er meget velkomne til at overvære træningen.

Temaet for træningen denne aften vil være etablering af genpres, som er og bliver en vigtig faktor i Aalborg Changs spillestil.

• Hvordan træner vi dette gennem træningsøvelser/spil ?
  • Hvad skal der være fokus på?

Der vil efterfølgende i klubhuset kl.20.30 - 21.30 være mulighed for at stille spørgsmål til træningen og for at høre lidt fra Allan Kuhn om hvilke værdier og ideer, han ligger vægt på ifm. hans leder- og trænergerning - og måske en lille historie med bornholmsk dialekt.

Klubben opfordrer alle trænere, som har mulighed for det til at komme og få inspiration og mulighed for at spare med en fantastisk træner som Allan.