Chang søger trænere til forårssæsonen 2021

05. oktober 2020 kl. 14:29
Bliv en del af Changs dygtige trænergruppe

Nu har du mulighed for at en del af Changs dygtige trænergruppe. Vi søger efter potentielle trænerkandidater til flere af klubbens hold. Både for børn, unge og voksne – piger/kvinder såvel som drenge/herrer. Klubbens hold er inddelt i flg. områder:

• Børneafdelingen 2-11 år
  • Ungdomsafdelingen 11-19 år
  • Seniorafdelingen 18+

Træner i Chang

Som træner i Aalborg Chang kan du forvente ordnede forhold, hvor der er taget hånd om både materiel, baneforhold, holdtilmeldinger og meget andet. Vi prøver at stille nogle rammer op således, at du som træner kan fokusere på træningen af dit hold, kampe og stævner. Et trænerjob kræver minimum 4-6 timer om ugen i form af 1-2 træningspas samt ugentlige kampe – dog med spidsbelastning i perioderne fra marts-juni og august-november.

Vi forventer:

• At du er interesseret i fodbold.
  • At du er engageret og motiveret for at arbejde med en af målgrupperne og kan være et forbillede, såvel på - som udenfor banen.
  • At du kan varetage ansvaret for et hold – herunder dialogen med spillere, forældre og klubben.

Det er intet krav at du har specifik trænererfaring og/eller træneruddannelse - men det er selvfølgelig en fordel.

Du kan forvente:

• Omkostningsgodtgørelse efter kvalifikationer og klubbens politik
  • Træner-tøjpakke
  • Mulighed for relevante DBU-uddannelser

Har du interesse i at være med som træner, og udvikle Changs fodbold og klubliv, så er du velkommen med ansøgning til fodboldudvalget på fu@aalborgchang.dk. Du må gerne angive, hvilket område du ønsker at træne i.
Fodboldudvalget står selvfølgelig parat til at svare på eventuelle uddybende spørgsmål.