Sæsonstart og ny træner til U13 drenge (årgang 2008)

FU
30. juli 2020 kl. 12:58
- kendt ansigt vender tilbage

Chang kan med glæde annoncere, at Carl Emil Lopdrup vender tilbage til klubben som træner for klubbens kommende U13 drengehold (årgang 2008). Carl Emil har senest trænet årgang 2005/06, men måtte stoppe, da han skulle udenlands for at studere.

U13 drenge starter træningen op mandag d. 10. august kl. 17.00, og fremover træner holdet hver mandag og onsdag fra 17-18.30. Vi glæder os til at se drengene tilbage på banerne igen. Nye spillere er naturligvis velkomne og vil blive taget godt imod.

Baggrund

Carl-Emil er 21 år, og har ved siden gymnasietiden været ungdomstræner for en række ungdomshold i Skjold Birkerød.  I den forbindelse har han også gennemført DBU’s trænerkurser B1 og B2. Carl-Emil har spillet fodbold hele sit liv, og ser meget frem til at lære de nye drenge bedre at kende og starte sæsonen!

Carl-Emil kan kontaktes, hvis I har spørgsmål på:

Samtidigt skal der lyde en stor tak til Kenneth Sparre og co. for en række gode år som forældretrænere. Vi er sikre på, at de fremover vil følge drengene med stor glæde fra tilskuerpladserne.