Gule ærter 2017

03. november 2017 kl. 07:52
Vellykket klubaften med god mad, fin stemning og hæder

PROVSTEJORDEN: Den årlige klubaften i Chang med "gule ærter" blev en stor succes, og der var knap hundrede veloplagte tidligere eller nuværende medlemmer af Chang, som nød aftenen i fulde drag.

Det var tydeligt, at de mange fremmødte hyggede sig og stemningen var helt i top. Aftenens gæstetaler var den tidligere superligaspiller, Jeppe Curth, der fortalte om sin karriere, der bragte ham til flere danske klubber (bl.a. AaB og Viborg), ligesom han repræsenterede et par hollandske storklubber, nemlig Feyenoord og Exelsior.

Et af aftenens højdepunkter var overrækkelsen af DBU`s sølvnål til Erik Jensen (Rikke), for knap 40 års tro tjeneste i klubben - på næsten alle niveauer. Christian Fynsk, DBU Jylland, kreds Nordjylland, gav nålen til en "rigtig" klubmand, som har brugt mange tusinde timer på anlægget på Provstejorden hele året rundt.

Der var klubbens æresnål til, Jørgen Larsen (mangeårig holdleder og aktiv) samt til Kronborg Behrentz, (tidl. førsteholdsspiller og aktiv leder i klubben).