Flot fremmøde til 1. spadestik

15. januar 2020 kl. 14:25
Der var stort fremmøde til 1. spadestik, der markerede begyndelsen på tilbygningen og renoveringen af Changs klubhus, der fremover får navnet Skipperens Idræts- og Kulturhus. Knap 100 medlemmer fra såvel Aalborg Chang, Aalborg Seniorsport, Aalborg Cykelring/motion samt borgere fra lokalområdet var vidne til at Rådmand, Mads Duedahl (V) og Viceborgmester Nuuradiin S. Hussein (S) med lidt besvær fik taget det obligatoriske 1. spadestik og holdt taler for forsamlingen. Begge roste projektet og dets karakter samt pointerede forvaltningens og byrådets opbakning hertil.
Fra Changs side bidrog næstformand Klaus Bentzen ligeledes med et indlæg om projektets udfordring og tilblivelse samt om perspektiverne for det nye fælles foreningshus.
Projektet forventes afsluttes til december 2020, og vi glæder os meget til de nye forberede rammer.