Aalborg Chang tilknytter ny målmandstræner

06. september 2021 kl. 13:08

Chang er stolte over at kunne præsentere Kenneth Stenild som klubbens nye målmandstræner. Han kommer fra en rolle som assistenttræner omkring Vejgaards 1. hold, hvor han stoppede i foråret.

Kenneth Stenild stoppede sin aktive karriere i 2019 – en karriere der bl.a. har kastet et dansk mesterskab af sig i AaB i 2008, samt ophold i AC Horsens og Sønderjyske. Siden 2013 har Kenneth Stenild spillet i Norge hos henholdsvis Vard og Fram Larvik.

I Chang bliver Kenneth Stenild primært tilknyttet i seniorafdelingen, hvor han skal træne de bedste målmænd fra de øverst rangerende hold. Stenild indgår også som en del af trænerteamet på klubbens bedste hold i Jyllandsserien og er efter planen med til holdes hjemmekampe.
Sidst men ikke mindst varetager Kenneth Stenild også træningen af klubbens målmand i ungdomsafdelingen, der tilbydes målmandstræning 1. gang månedligt.

Velkommen til Chang!