Børnetrænere søges til klubbens yngste talenter

05. marts 2021 kl. 12:56

Børnetrænere søges til klubbens yngste talenter

Aalborg Chang er i gang med et ambitiøst projekt med at udvikle børnefodbolden for drenge og piger flere steder i Aalborg. Vi søger derfor en eller flere børnetrænere til at stå for træning og leg med spillerne og deres forældre i aldersgrupperne 2-4 og 5-6 år én gang om ugen. Som udgangspunkt træner holdene hver onsdag.
Vi ser gerne at du har en sund interesse inden for de pædagogiske og idrætslige områder, samt har lyst til at indgå i et velfungerende samspil mellem klub, forældre og børnene.

Vi forventer:

• At du er interesseret i fodbold.
  • At du er engageret og motiveret for at arbejde med en af målgrupperne og kan være et forbillede, såvel på - som udenfor banen.
  • Vi forventer, at du er mødestabil, er dygtig til at instruere børn og deres forældre i alderstilpasset fodbold og leg, samt til at strukturere træning og samarbejde med forældrene.
  • Det er intet krav at du har specifik trænererfaring og/eller træneruddannelse - men det er selvfølgelig en fordel.

Du kan forvente:

• Omkostningsgodtgørelse efter kvalifikationer og klubbens politik
  • Træner-tøjpakke
  • Mulighed for relevante DBU-uddannelser
  • udtalelse til dit CV

Hvis du har lyst til at bliver en del at børneafdelingen eller høre mere om mulighederne, er du velkommen til at skrive en mail til fodboldudvalget på fu@aalborgchang.dk, hvori du fortæller lidt om dig selv. Vi glæder os til at høre fra dig!