Medlemsundersøgelse i Chang

27. juni 2019 kl. 22:27
Din hjælp til udvikling

Vi sætter vores medlemmer i centrum, og derfor er det vigtigt for os at kende til dine oplevelser og få din mening om dit medlemskab af Aalborg Chang.

Derfor har bestyrelsen i Aalborg Chang netop udsendt
en medlemsundersøgelse for at tage pulsen blandt vores spillere, trænere og ledere. I første omgang er det kun for fodboldafdelingen, da undersøgelsen laves i samarbejde med DBU og derfor ikke kan laves i tennisafdelingen.

Vi håber, du vil være med i undersøgelsen og hjælpe os til at blive en endnu bedre klub for dig og de andre medlemmer. Ved at besvare spørgeskemaet hjælper du ikke bare bestyrelsen, du hjælper også dig selv og andre medlemmer med at få bedre oplevelser i Aalborg Chang.

Undersøgelsen er anonym og gennemføres på vores vegne af Dansk Boldspil-Union og deres partner Players 1st

På vegne af bestyrelsen

Morten Borregaard