Ny kampfordeler til Changs fodboldafdeling

30. november 2020 kl. 08:55

Det er med stor glæde, at vi kan præsentere Jan Holmgaard som ny kampfordeler i Changs fodboldafdeling. Jan har mangeårig erfaring som kampfordeler i Vegger IF, hvorfor han er fortrolig med opgaven og DBUs systemer.

Jan er i forvejen aktiv i klubben som frivillig holdleder på sin søns U9 hold og har derfor en stor snitflade i børneafdelingen. Vi glæder os dog til at præsentere Jan for klubbens øvrige afdelinger og trænere.

Det er planen at Jan i første omgang sættes ind i opgaverne sammen med den nuværende kampfordeler Brian Kvist og inspektør Jørn ’Tromme’ Christensen. Derfor er det også først i det nye år, at Jan endelig starter i rollen.

Slutteligt skal der lyde en stor tak til Brian Kvist, der har været kampfordeler i næsten 10 år og sideløbende også fungeret som holdleder på klubbens 1. hold. Ligesom han også  har taget en tørn i Changs bestyrelse. Vi håber at Brian efter et kommende forår med cykeltræning hos Team Rynkeby igen har mod på nye opgaver i klubben.

Klubbens kampfordeler kan i øvrigt træffes på kampfordeler@aalborgchang.dk.