Trænere søges til Chang U12 og Chang U13

28. juni 2021 kl. 09:04
Bliv en del af Changs dygtige trænergruppe

Nu har du mulighed for at en del af Changs dygtige trænergruppe. Vi søger specifikt trænere til klubbens U12 og U13 hold, der er en del af børneafdelingen og ungdomsafdelingen.

Træner i Chang

Som træner i Aalborg Chang kan du forvente ordnede forhold, hvor der er taget hånd om både materiel, baneforhold, holdtilmeldinger og meget andet. Vi prøver at stille nogle rammer op således, at du som træner kan fokusere på træningen af dit hold, kampe og stævner. Et trænerjob kræver minimum 4-6 timer om ugen i form af 2 ugentlige træningspas samt ugentlige kampe – dog med spidsbelastning i perioderne fra marts-juni og august-november.

Træningsdage kan planlægges med hensyntagen til trænerens øvrige aktiviteter.

Vi forventer:

• At du er interesseret i fodbold.
  • At du er engageret og motiveret for at arbejde med en af målgrupperne og kan være et forbillede, såvel på - som udenfor banen.
  • At du kan varetage ansvaret for et hold – herunder dialogen med spillere, forældre og klubben.

Det er intet krav at du har specifik trænererfaring fra samme årgange.

Du kan forvente:

• Omkostningsgodtgørelse efter kvalifikationer og klubbens politik
  • Træner-tøjpakke
  • Mulighed for relevante DBU-uddannelser

Har du interesse i at være med som træner, og udvikle Changs fodbold og klubliv, så er du velkommen med ansøgning til fodboldudvalget på fu@aalborgchang.dk.

Fodboldudvalget står selvfølgelig parat til at svare på eventuelle uddybende spørgsmål.

Kontakt:

Casper Linneberg, cl@aalborgchang.dk - 29363919