Udskiftning i bestyrelse

13. maj 2019 kl. 23:47
Rasmus Worning har desværre været nødsaget til at trække sig fra bestyrelsen i Chang, da opgavemængden har været for stor ift. Rasmus' øvrige opgaver som træner for flere hold i klubben. Rasmus har dog lovet at hjælpe med afviklingen af årets fodboldskole, samt bistå aktivitetsudvalget i det omfang, det måtte være nødvendigt.
Rasmus' udtræden har efterladt en ledig plads i bestyrelsen, som i første omgang blev tilbudt til 1. suppleanten, Christian Pontoppidan, der dog var nødsaget til at sige nej pga. arbejdet. Heldigvis har vores 2. suppleant, Dan Sletten, meldt sig klar under fanerne. Dan kommer dermed til at overtage opgaven som ansvarlig for aktivitetsudvalget indtil videre. Et udvalg, der iøvrigt godt kunne bruge flere frivillige. Dan vil samtidigt bistå klubben og bestyrelsen med en bedre struktur - særligt på børne- og ungdomssiden.
Baggrund:
Dan Sletten er 48 år, bor i Kærby og arbejder til dagligt som projektleder hos Spar Nord. I Chang agerer han altmuligmand på sin søns hold i U12, hvor han både er holdleder og målmandstræner. Derudover er Dan også superbruger i Kampklar og deler ud af sin viden til klubbens øvrige trænere og frivillige.
Vi er glade for at kunne byde Dan velkommen i bestyrelsen!