TENNIS: Tennissportens Dag 2019

29. april 2019 kl. 14:49
Kom til Tennissportens Dag lørdag den 4. maj 2019 kl. 13-16

Åbent hus på Tennissportens Dag lør. d. 4. maj kl. 13

Både medlemmer og nysgerrige inviteres til Tennissportens Dag lørdag den 4. maj.
Alle er velkommen til en sjov og aktiv dag på tennisbanerne – uanset alder og niveau.

Tennissporten Dag afholdes fra kl. 13. Sammen med tennisklubberne over hele landet åbner vi dørene og giver enhver tennisinteresseret mulighed for at prøve tennis.
Vi er selvfølgelig med og vil give den hele armen for at vise, hvorfor lige netop Aalborg Chang Tennis er den allerfedeste klub, at være med i.

Vi håber derfor, at så mange som overhovedet muligt vil deltage. På den måde kan vi give vores nye tennisgæster en god social oplevelse med sporten og med vores klub.
Det er gratis at deltage og klubben er vært ved låneketsjer og en forfriskning til alle.

Programmet byder på:

● Velkomst og kort intro til Aalborg Chang Tennis

● Prøvespil for alle med træner

● Hyggeturnering for alle interesserede efter styrke

I kan trykke ’deltager’ eller ’interessert’ på vores Facebook-begivenhed: Tennissportens Dag på Aalborg Chang. I er også meget velkomne til at tage venner, familie, naboer eller måske nogle helt fjerde med, som I gerne vil have en sjov og aktiv oplevelse sammen med.

Vi afholder en konkurrence, hvor det medlem, der medbringer flest gæster til Tennissportens Dag, vinder 2 ruller nye turneringsbolde. Er der en eller flere, der medbringer lige mange, går præmien til den, som får flest til at melde sig ind i klubben på Tennissportens Dag.

Vi glæder os til at se jer til Tennissportens Dag!