Køb bedste kvalitet af juletræer i Skalborg

image Kom og køb et juletræ i bedste kvalitet og de er produceret bæredygtigt. Pengene går ubeskåret til Aalborg Changs ungdomsafdeling og der sælges til og med den 23. december. (Foto privat)
Niels Torp
06. december 2019 kl. 13:24

Nu er der mulighed for at købe en god kvalitet af juletræer fra stadepladsen ved Meny i Skalborg, hvor Chang Venner står for salget og pengene går ubeskåret til klubbens ungdomsafdeling.

Træerne kommer fra Birkelse Hovedgård, og er af bedste kvalitet og produceret bæredygtige.

Vi sælger disse træer i håb om, at vi kan samle en ”pæn” skilling sammen til klubbens ungdomsafdeling, siger Gert Jensen, formand for Chang Venner. Vi er klubben i centrum og vi håber, at de mange beboere i nærområdet kommer til Meny (Changs hovedsponsor) på hjørnet af Hobrovej/Otto Mønstedsvej og køber et af de mange udvalgte træer, som varierer rent højdemæssigt fra 125 – 220 centimeter.

Der er åbent fra på toppen af Skalborg fra den 07.december kl. 10.00-18.00, mens der fra den 9.december til 13.december er reduceret åbningstid fra 14.00-18.00. Herefter er der fra lørdag den 14. december salg hver dag kl.10.00-18.00, og det er til og med den 23.december, hvor Chang-folk er klar til at servicerer de mange lokale borgere i området med råd og vejledning.

Der sælges både juletræer til fod og mindre træer i potte og alle er af bedste kvalitet og frisk leveret.