Nyt udstyr til klubbens medlemmer

19. august 2022 kl. 13:36

I Aalborg Chang ønsker vi løbende at styrke børn og unges muligheder for at bruge moderne træningsudstyr til at forbedre deres fodboldfærdigheder. Vi oplever medlemsvækst i vores yngste årgange, hvor vi bl.a. for år tilbage etablerede Bold & Bevægelse for 2-4 årige. Sammenholdt med at flere ældre årgange også gerne vil kunne træne på 3-mands mål, fordi det giver masser af boldberøringer, driblinger og hurtige afleveringer, har det givet et pres på vores faciliteter og brug af 3-mandsmål.

Derfor er vi meget glade for at have fået en bevilling på 30.000 kr. fra DIF- og DGIs foreningspulje, samt et tilskud fra Gold Age Academy v. Christian Winther Borup på 5.000 kr. Det har betydet, at vi har kunne indkøbe 8 nye 3-mands mål til gavn for klubbens medlemmer og andre, der ønsker at selvtræne på vores anlæg.

Vi tror på, at et godt fodboldmiljø sikrer, at så mange som muligt, så længe som muligt, får adgang til klubmiljøer, træningsmiljøer og kampmiljøer, som udvikler dem – som mennesker og spillere.