Vil du med på holdet?

13. februar 2024 kl. 13:00
Chang søger trænere på flere af klubbens hold snarest muligt

Vil du være en del af trænerteamet i Chang?

Nu har du mulighed for at en del af Changs dygtige trænergruppe. Vi søger træner til flere af klubbens hold. Både for børn og unge. Vi søger trænere og hjælpetrænere på følgende hold snarest muligt:

• U7 Piger
  • U12 Drenge
  • U14 Drenge Liga 5 (midlertidigt)

Vi tilbyder

Som træner i Aalborg Chang kan du forvente ordnede forhold, hvor der er taget hånd om både materiel, baneforhold, holdtilmeldinger og meget andet. Klubben sørger for at stille rammen op således, at du som træner kan fokusere på træningen af dit hold, kampe og stævner. Derudover får du:

• Træner-tøjpakke
  • Betalte trænerkurser, så du har mulighed for at udvikle dig som træner
  • Bliver en del af et godt og stærkt fællesskab af trænere
  • Sparring med klubbens ansatte fodboldudvikler, der med P-licens og har erfaring fra DBU træneruddannelser og ungdomslandshold
  • Omkostningsgodtgørelse efter kvalifikationer og klubbens politik

Som træner i Chang forventer vi, at du:

• At du er engageret og motiveret for at arbejde med en af målgrupperne og kan være et forbillede, såvel på - som udenfor banen.
  • At du kan varetage ansvaret for et hold – herunder dialogen med spillere, forældre og klubben.
  • At du er interesseret i fodbold.

Det er intet krav at du har specifik trænererfaring og/eller træneruddannelse - men det er selvfølgelig en fordel.

Et trænerjob kræver minimum 3-6 timer om ugen i form af 1-2 træningspas samt ugentlige kampe – dog med spidsbelastning i perioderne fra marts-juni og august-november.
Har du interesse i at være med som træner, og udvikle Changs fodbold og klubliv, så er du velkommen med ansøgning til fodboldudvalget på fu@aalborgchang.dk. Du må gerne angive, hvilket område du ønsker at træne i.

Fodboldudvalget står selvfølgelig parat til at svare på eventuelle uddybende spørgsmål.