Status fra klubbens ungdom

02. september 2020 kl. 10:35
- Efteråret 2020

Til efterårssæsonen 2020 har Chang desværre været nødsaget til lukke U19 drengeholdet på trods af vedholdende forsøg med at få holdet op at stå. Klubben har i stedet tilbudt de resterende spillerne at blive del af seniorafdelingen, hvor de også har haft lejlighed til at mødes og træne med de respektive seniorhold.

Det har også betydet at vores U19 trænere er kommet i overskud. Heldigvis har tilknyttet Lasse Larsen på U12 drengeholdet, hvor han skal understøtte det eksisterende trænerteam.
Simon Graversen er tiltrådt som træner på vores U16 drengehold, da en nyansat træner valgte at afbryde samarbejdet inden sæsonen kom i gang. I første omgang varetager Simon holdets træning, mens forældre er med til kampe.

Vi har tidligere præsenteret Carl-Emil som træner på U13 drengeholdet, hvor han er kommet godt i gang. Derudover kan vi kort opsummere trænersituationen i den øvrige ungdomsafdeling:

• Hos U14 drenge er Kristoffer Stormark fortsat cheftræner, mens Casper Sørensen er kommet til som 2. holdstræner.
  • På klubbens U17 drengehold er aftalen med Aron Salomonsson og Benjamin Kristensen forlænget til sommeren 2021.
  • U16-18 pigeholdet trænes fortsat af Christina Fahl Johansen med hjælp fra Ann-Sophie Bodentien.

Nye spillere er naturligvis altid velkommen. Kontakt da en af vores trænere. Info findes på hjemmesiden.