Sidste etape af renoveringen af klubhuset

13. januar 2022 kl. 14:00

Gennem de seneste par måneder har Aalborg Kommune udskiftet alle døre og vinduer i Changs klubhus. Det markerer dermed en afslutning på en 2,5 år lang renovering- og tilbygningsproces, hvor en stor del af klubhuset er blevet totalrenoveret.

Der er etableret helt nye omklædningsrum i den nordlige og ældste del af huset, samt i omklædning 6 og 7. Derudover er toiletfaciliteterne blevet forberedt med to helt nye toiletter og hele gangarealet er udskiftet med nye klinker.

Undervejs i projektet frigav Aalborg Kommune i første omgang yderligere midler til at udskifte taget på klubhuset – og sidenhen altså også midler til at udskifte alle vinduer og døre, så klubhuset nu står næsten som nyt, dog stadigvæk med den gamle ånd og charme.

I den kommende tid bestyrelsen sammen med inspektør Tromme arbejde på at udsmykke vægge og omklædningsrum. Har du inputs til denne proces, er du velkommen til at skrive til formand@aalborgchang.dk.

Der skal lyde en stor tak til Aalborg Kommune, byrådet, håndværker, Aalborg Seniorsport etc. for et positivt samarbejde omkring byggeri og renovering.

En stor tak skal også lyde til vores tålmodige medlemmer for at tro på projektet. Vi glæder os til at skabe gode oplevelser i de nye rammer