Chang søger assistenttræner til Jyllandsserien

07. juli 2022 kl. 10:15
Bliv en del af Changs dygtige trænergruppe

Aalborg Chang ønsker løbende at optimere setup’et for klubbens bedste hold, der i den kommende efterårssæson spiller i Jyllandsserie 1. Derfor ønsker vi at tilknytte yderlige en assistenttræner til et i forvejen stærkt trænerteam.

Som assistenttræner for Aalborg Changs 1. hold vil du først og fremmest indgå i tæt samarbejde med cheftræner, Steffen Agerbo og det øvrige trænerteam bestående af assistenttræner Claus Gaihede og målmandstræner Kenneth Stenild, samt holdleder Terkel Christensen. Truppen består af en relativ ung gruppe spillere, der er ærgerrige efter at blive bedre både individuelt og som hold.
Som assistenttræner forventer vi at du evner at sparre med trænerteamet, såvel som at vi forventer at du i høj grad er bindeleddet mellem spillertrup og trænergruppen. Du vil til gengæld opleve at få et stort ansvar i forbindelse med både træning og kamp.

Du vil i vores nuværende trup møde en flok relativ unge, dygtige spillere, der gerne vil vinde, men også fungerer fremragende socialt. Det er en god blanding af Chang-drenge suppleret med folk fra ude fra – som oftest studerende. Træningsfremmødet er højt og niveauet fra top til bund er ikke så stort.

Hvad forventer vi af dig?

• 1 x ugentlig træning + kamp i weekenden – så vidt muligt.
  • Taktisk og social sparring mellem dig og det øvrige trænerteam
  • Understøtte klubbens setup omkring 1. holdet
  • Bidrage til videreudviklingen af en af Nordjyllands største seniorafdelinger

Du kan forvente:

• Omkostningsgodtgørelse efter kvalifikationer og klubbens politik
  • Træner-tøjpakke
  • Mulighed for relevante DBU-uddannelser

Vi er åbne for at tilknytte en spillende assistenttræner, så hvis du fortsat ønsker at spille, er det ikke udelukket i stillingen.

Lyder dette interessant for dig, så tøv ikke med at skrive en kort, motiveret ansøgning. Dette sendes til Morten Borregaard på mbp@aalborgchang.dk. Ved spørgsmål er du velkommen til at rette henvendelse til Steffen Agerbo på tlf. 22559134.

Deadline for ansøgning er 15. august 2022. Vi holder samtaler løbende.