Kort proces til GF2020 med solidt overskud for 2019!

12. marts 2020 kl. 12:00

Onsdag d. 4.marts kl. 18.30 ringede formand Morten Borregaard med klokken for første gang, og bød velkommen til årets generalforsamling, der skulle vise sig at blive afviklet på rekordtid, fordi mindre end 1 time senere var GF2020 afsluttet. En velforberedt bestyrelse og et solidt overskud på 262.740 kr. kunne være et par af årsagerne til en lynproces.

Et flot år med mange vellykket aktiviteter kombineret med en god kontrol og styring af budgetter samt forbedringer i klubbens forretningsgange har banet vejen til et flot regnskab, der fortsætter den positive udvikling af klubben. Eksekveringen af flere aktiviteter er gået over forventning, hvilket har skabt størstedelen af overskuddet. Som regnskabet viser har udviklingen i beholdningen af værdipapirer også været gunstig. Det flotte resultat skal ses i kontrast til sidste års underskud, hvor de likvide beholdninger nåede et faretruende lavt niveau – det er således lykkedes at femdoble de likvide beholdninger ultimo 2019.

Bestyrelsen vil gerne endnu engang bruge lejligheden til at takke de mange frivillige, der har været med til de mange aktiviteter i klubben.

Det skal dog understreges at vi fortsat mangler frivillige hænder til centrale opgaver i klubben. Så er du interesseret i at give en hånd med til f.eks. koordinering af arrangementer, Zebra Cup eller noget tredje kan du altid henvende dig til formand, Morten Borregaard på formand@aalborgchang.dk.

Bestyrelsen har desuden arbejdet hårdt på at finde kandidater til den nye bestyrelse og det er ikke holdbart i længden, hvis der ikke kommer en større interesse fra klubbens medlemmer ift. både bestyrelses- og udvalgsarbejde.

Materiale