Jubilar i Chang

image Kasper Hjort til venstre på billede og Anders Vestergaard til højre.
26. oktober 2023 kl. 12:24
Mød tre af klubbens seniorspillere som alle kan fejre 100 kampe i seniorafdelingen

En vaskeægte Chang dreng runder 100 seniorkampe!
Kasper Hjorth startede i klubben tilbage i 2006 i en alder af 6 år. Igennem årene har han været med til et utal af børne- og ungdomskampe, inden han for 100(102) kampe siden fik seniordebut. Som ungdomsspiller var han endda en del af en meget succesfuld årgang, der udmundede sig i et Jysk Mesterskab tilbage i 2015.

Hjorth tænker tilbage på sine 100 seniorkampe med glæde, han fremhæver især de to gange han har oplevet en oprykning som de fedeste af sine 100 kampe. Hjorth udtaler selv at han positivt tilbage på sine 100 kampe, og ser frem til mange flere fremover.
Tillykke til Hjorth med de 100 Kampe

Hjørringdrengen der fandt de 100 kampe på Provsten
Da 3.3 løb på rugbybanen i lørdags, endte det ikke, som mange havde håbet. Men noget positivt kom der dog ud af den stormfulde og regnfulde
lørdag. Anders Vestergaard ramte nemlig 100 seniorkampe for Aalborg Chang.

Anders kom til Aalborg i en ung alder tilbage i 2015, sammen med en del gutter som dermed skabte deres egen lille Hjørring koloni på Provsten.

Anders ser tilbage på sine 100 kampe med stor glæde. Han har i størstedelen været tilknyttet 2. og 3. holdet hvor der er blevet til en del store resultater og sjove oplevelser. Her påpeger han især et på oprykninger, hvor han først var med til at rykke op fra Serie 3 til Serie 2 og efterfølgende også fra Serie 2, videre op i Serie 1. I 2019 måtte Anders desværre holde en pause fra fodbolden efter en korsbåndsskade, men kom ekstremt stærkt tilbage, og var en af de ledende spillere i Kalles oprykning fra S4 til S3 sidste sæson.

Anders ser tilbage på sine 100 kampe i striberne med stor stolthed, og håber at kunne nå 100 til inden kroppen siger stop.
Tillykke til Anders med de 100 kampe

100 kamps jubilar
Kim Stilling Nørremark rundede sidste weekend 100 seniorkampe for Aalborg Chang.

Kim kom til i 2018 som 21 årig og har altså nu, her 5 år efter, ramt de 100 kampe forholdsvis hurtigt. Som han selv siger så han tiden heldigvis ikke været præget af skader men derimod af gode stunder med en masse gode mennesker og kolde øl i omklædningen. I sin tid i klubbens var Kim været en sand Changmand. Utallige timer er blevet brugt som frivillig til diverse arrangementer, og da Serie 5 i sin tid manglede en træner, trådte han også til og tog en tørn. Kim ser nu frem til de næste 100, der forhåbentlig kommer med lige så mange gode stunder og kolde øl.
Tillykke til Kim med de 100 kampe for Klubben