Chang søger ny træner til U14

25. oktober 2023 kl. 11:41
Blev en del af et dygtigt trænerteam på U14

Nu har du mulighed for at en del af Changs dygtige trænergruppe. Vi søger specifikt en træner til klubbens U14 liga 5 hold (årgang 2010), der er en del af en U14-årgang på ca. 48 spillere. Du vil blive en del af et dygtigt trænerteam og sammen med 4 andre trænere varetage træning og kampe på U14.

Vi tilbyder

Som træner i Aalborg Chang kan du forvente ordnede forhold, hvor der er taget hånd om både materiel, baneforhold, holdtilmeldinger og meget andet. Klubben sørger for at stille rammen op således, at du som træner kan fokusere på træningen af dit hold, kampe og stævner. Derudover får du:

• Træner-tøjpakke
  • Betalte trænerkurser, så du har mulighed for at udvikle dig som træner
  • Bliver en del af et godt og stærkt fællesskab af trænere
  • Sparring med klubbens ansatte fodboldudvikler med P-licens og har erfaring fra DBU træneruddannelser og ungdomslandshold
  • Omkostningsgodtgørelse efter kvalifikationer og klubbens politik

Vi forventer:

• At du er engageret og motiveret for at arbejde med en af målgrupperne og kan være et forbillede, såvel på - som udenfor banen
  • Vi forventer, at du er mødestabil og kan lide at formidle
  • At du er interesseret i fodbold eller bevægelse med bold
  • Det er intet krav at du har specifik trænererfaring og/eller træneruddannelse - men det er selvfølgelig en fordel.

Hvis du har lyst til at bliver en del at ungdomsafdelingen eller høre mere om mulighederne, er du velkommen til at skrive en mail til fodboldudvalget på fu@aalborgchang.dk, hvori du fortæller lidt om dig selv, eventuelle træneruddannelser og hvorfor du gerne vil være træner.

Du er også velkommen til at give klubbens koordinator et kald på telefonnummer 52191286 eller mail til jmh@aalborgchang.dk

Vi glæder os til at høre fra dig! 😊