Dygtig træner til klubbens bedste serie-4 hold

image Ahmed Mohamed har været aktiv i Chang i ungdomsårene. Nu er han tilbage som træner for serie 4 I og glæder sig til den kommende sæson.
Niels Torp
13. april 2018 kl. 14:26

Aalborg Changs fodboldudvalg har gjort lidt af et scoop, da de for nogle uger siden sikrede sig, Ahmed Mohamed, som træner for serie 4 (1) for den kommende sæson.

Den 23-årige Ahmed Mohamed har selv spillet både U 15-16-17 i klubben, så han kender godt til forholdene på Provstejorden.

"Jeg er begejstret for, at få tilbudt dette trænerjob i Chang. Det er en stor fordel, at jeg er velbevandret i klubben gennem mange år, og kender alt til den hyggelige atmosfære og det sociale sindelag, som er en vigtig del af en idrætsforening" pointerer Ahmed Mohamed.

Ahmed Mohamed har i de senere år været tilknyttet, fodboldklubben, FC Dansom, Nørresundby, hvor han har været medvirkende til at bringe klubben fra serie 5 og efter et par sæsoner tæt på oprykning til serie 2. Desværre blev holdet besejret af Asaa i den sidste og afgørende kamp i efteråret 2017.

"Jeg har absolut ambitioner om at blive en dygtig træner på længere sigt, siger sympatiske Ahmed Mohamed. Jeg har taget et par DBU – kurser både B 1 og 2, og ser frem til udfordringen i Chang. I første omgang er det vigtigt at komme til at kende truppen, men jeg håber på, at vi kan nå en top-tre placering i rækken."

Ahmed Mohamed er begyndt træningen i Chang hver tirsdag og torsdag, og han er yderst tilfreds med spillermaterialet. Han ser frem til en sportslig vellykket sæson i klubben beliggende på Provstejorden.