Ung og dynamisk træner er netop begyndt i Chang

image 31-årig Kristian Connor er allerede tiltrådt i Chang. Han skal stå i spidsen for klubbens næstbedste mandskab, der spiller i serie 2
Niels Torp
04. februar 2018 kl. 14:55
31-årig Kristian Connor skal lede klubbens næstbedste herresenior-hold, der spiller i serie 2 i kommende sæson

(Aalborg) Alt tyder på, at det bliver et yderst interessant bekendtskab, som Aalborg Chang, har gjort ved at ansætte Kristian Connor i klubben. Han skal stå for klubbens andethold, og trænergerningen kommer til at ske i et tæt samarbejde med førsteholdsduoen, Allan Christensen og Terkel Christensen.

Jeg har allerede fået et godt indtryk af Chang, og meget imponeret af klubbens mange seniorhold, siger Kristian Connor. Jeg har fået en fornem modtagelse på Provstejorden, og det er tydeligt, at det er en traditionsklub med gode leder og ordnede forhold.

Kristian Connor har et par sæsoner stået i spidsen for Svenstrups førstehold i serie 3 og 4, ligesom han også har trænet både Støvring IF og AaBs hold i ungdomsmesterrækken.

Jeg synes, at det bliver en spændende opgave og jeg vil betegne mig selv, som både teoretisk og praktisk træner, som trods en forholdsvis ung alder, har en del erfaring. Det er positivt, at jeg allerede har fået et fint samarbejde med Allan Christensen og Terkel Christensen, der står for førsteholdstruppen. Det betyder også, at spillerne fra den næstbedste trup har gode muligheder for at få chancen på højeste niveau, og det er forhåbentlig med til at skærpe indstilling i træningen et par gange om ugen.

Britisk blod

Klubbens hold i serie 2 har allerede arrangeret en del træningskampe og det bliver mod hold fra henholdsvis serie 1, serie 2 og 3.

Vi kommer til at prøve kræfter med forskellige hold, og det kan være med til at teste vores egen styrke. Jeg er helt overbevist om, at vi bliver helt klar til sæsonstarten i foråret. Det er interessant, at vi får nogle ”nye” bekendtskaber, da vi er i kreds med hold fra henholdsvis, Tranum og Birkelse samt en del lokale hold fra nærområdet.

Kristian Connor har relationer til den britiske halvø, da han er født og opvokset de første tre-fire år i Belfast i Nordirland. Men han er fuld integreret i Danmark efter mange års ophold herhjemme, men har heldigvis bibeholdt en del af sin britiske humor!