Intern fodboldskole afviklet for U15/U16

Mikkel Gregersen
24. august 2022 kl. 15:00

I sommerferiens sidste dage afholdte Chang en lille fodboldskole for klubbens store U15/U16-hold. 18 spillere deltog fordelt ud over de fem dage inklusiv en overnatning i klubhuset, der også bød på boldspil i den nye hal. Fodboldskolen var tiltænkt halvt som en træningslejr lige op til sæsonstart og halvt som en sjov social aktivitet. Der blev derfor trænet seriøst og intenst, men der var også masser af tid til konkurrencer og lege i løbet af dagene, ligesom der blev sørget for frokost hver dag. Spillerne mente vist, at de blev kørt lige lovligt hårdt de første dage, men man kommer jo ikke i god form af at slappe af. Alligevel var både spillere og trænere godt tilfredse omend noget trætte ovenpå fodboldskolen. Vi satser på at gentage successen til næste sommer, hvor den kan være en god måde at sende de mange spillere, der skal på efterskole, godt afsted.