LEDIGE PLADSER til DBU Fodboldskole 2021

18. maj 2021 kl. 14:20
Tilmeld dig nu!

Vi har forsat ledige pladser på årets DBU fodboldskole, der afvikles i uge 26.

Tilmeldingen sker her: https://fodboldskole.dbu.dk/for-deltagere/fodboldskole/?id=6281

Vær opmærksom på at der skal anvendes DBU login - læs nærmere om det i nedenstående.

MIT.DBU-LOGIN TIL TILMELDING:

Deltagerne skal bruge deres Mit DBU-login og password, når de køber en DBU Fodboldskole-billet. Det er derfor en rigtig god idé at melde dette ud til klubbens medlemmer inden billetsalget starter den 1. december.

Det kan være en fordel, hvis deltagerne tester deres login inden billetsalget starter.

Alle der spiller i en klub har en Mit DBU-profil.

Glemt login

Har deltageren glemt sit login, kan dette skaffes via holdlederen eller træneren i klubben, som kan gensende loginoplysningerne.

Forkert mail

Er deltageren oprettet med en mail, som der ikke længere er adgang til, skal klubben kontaktes, så dette kan ændres.

Ingen Mit DBU-profil

Har deltageren ikke en Mit DBU-profil, kan der oprettes en ny på www.dbu.dk.