Udsendelse af kontingent forår 2023

22. februar 2023 kl. 09:15

Der er nu udsendt advisering om træk af fodboldkontingent for foråret 2023. Vi har i bestyrelsen igennem længere tid arbejdet på at skabe en økonomisk bæredygtig forening, der kan hvile i sig selv, og i den forbindelse har det været nødvendigt at kigge på kontingentet for fodbold, idet aktiviteten i sig selv genererer et underskud.

Fra 2016 til 2019 er kontingentsatserne samlet set reguleret med ca. 3% over den 3-årige periode. Efter kunststofbanen blev anlagt i 2015 er kontingentsatserne således aldrig reguleret ift. den øgede omkostning banen medfører foreningen. Siden 2019 har kontingentsatserne i øvrigt ikke været reguleret.

Det betyder, at der kommer en lidt større stigning i fodboldkontingenterne i 2023 for at imødekomme de prisstigninger, der også rammer foreningen. Stigningen er lavet under hensyntagen til kontingentsatserne for lignende fodbold-tilbud i Aalborg, hvor satserne løbende har været reguleret.