Glædelig indvielse af Skipperen Idrætshus

Klaus Bentzen
18. juni 2021 kl. 12:00
16.juni 2021

En  ”corona-festlig” indvielse”af vores fælles Idrætshus blev afviklet onsdag d. 16-6.

Rigtig mange glade gæster var med til at festligøre vores indvielse af vores fælles lokaliteter Skipperen Idrætshus som en meget omfattende renovering af Changs eksisterende faciliteter.

Dette projekt vi her realiserer, har været et ønske Chang siden 1980´erne….

Nye tiltag tilbage i 2015 – hvor vi sammen med Aalborg Kommunes ( Sundhed/Kultur) gode mennesker, Aalborg Seniorsport, Skipperen Samrådet startede vores lange march mod 2021- i dag, hvor de nye dejlige lokaler er klar til brug.

En berigende proces hvor mange hensyn blev balanceret til alles glæde.

Disse nye faciliteter bliver rammen om nye tanker for vores forening – hvor en endnu mere nærværende relation til vore medlemmer, deres familier og lokalområdet er i fokus.

Aalborg Chang vil, og skal favne flere, mere.

Aalborg Chang Fodbold, Tennis og Motion (måske kultur-hvem ved).

Vi er sammen med vores samboer Aalborg Seniorsport ved at realisere Idrætshusets Fitness og Motion. Vi håber at kunne åbne dørene herfor i det tidlige efterår 2021. Dertil at visionen om Idrætshuset ( Seniorsport/Chang )for flere, mere udvides til de omgivende udendørs arealer i de kommende år.

Vi indvier sammen i sandhed dejlige faciliteter der rækker de næste mange år frem, der skal danne ramme for de gode, sunde liv i venskab i mange år fremover.