Klubhuset moderniseres, mens banerne står tomme

20. april 2020 kl. 09:07
Ikke alt er gået i stå i Changs klubhus. De seneste uger har vores inspektør, Tromme, med hjælpere været i gang med at istandsætte køkkenet. Det være sig både med nye skabe, bordplader og håndvask. Derudover er alle hårde hvidevarer udskiftet med nye.
Det er Changs Venner, der har ydet økonomisk tilskud til det nye køkken, som løber op i ca. 60.000 kr. Der skal lyde et stort tak til Changs Venner for donationen, som gerne skulle komme alle medlemmer til gode, hvad end det er til fællesspisninger, fester eller andre aktiviteter i klubhuset.
Med istandsættelsen af køkkenet, er vi også lidt på forkant med det nuværende byggeri og renoveringen af klubhuset. Byggeriet skrider planmæssigt frem og er endnu ikke påvirket af den nuværende situation. Tromme er Changs repræsentant på byggemøderne og er med til at sikre at tingene går sin rette gang.
Pt. er det endnu usikkert, hvornår renoveringen i Changs klubhus starter, men vi har forslået at bygherre udnytter den nuværende situation og sætter i gang hurtigst muligt.
Vi skal informere yderligere herom når vi ved nærmere.