Taknemlig for mange rigtig gode år i Chang

24. marts 2021 kl. 08:38

Poul Yde Knudsen døde for en halv snes dage siden, og han var til det sidste et trofast og yderst taknemmeligt medlem af Chang, der altid har været hans klub.

Selv de seneste 12 måneder, hvor helbredet svigtede, så glemte han ikke at tale positivt om den klub, hvor han været et aktivt medlem i knap halvfjerds år.

Ikke mindst det årlige arrangement med ”Gule Ærter” på Provstejorden var vigtig for Poul. Det at møde tidligere medspillere og andre gode Chang-folk, havde en stor betydning for ham, og han kunne leve højt i flere måneder af disse hyggelige sammenkomster.

Vi i familien er i sorgens stund, rigtig glad for den store opbakning og de fine kommentarer, vi har fået hele vejen rundt, siger Addi, Pouls hustru og trofaste livsledsagerske. Fodbold var en stor og vigtig del af Pouls liv, og det er imponerende at mærke den positive respons fra de mange idrætskammerater, men også fra bekendte fra bankverdenen, pointerer hustruen. Det glæder også begge børn, Søren og Annette og børnebørn, at være vidende om, at han var en afholdt og velrespekteret person. Det kan de med garanti bruge i deres videre færd i forhåbentlig et langt liv!

Tak for deltagelse ved bisættelsen og de smukke ord målrettet mod Poul Yde Knudsen, 76 år.