Generalforsamling 2021

11. marts 2021 kl. 11:00
GF21: 25.03.21 kl. 18.30

Aalborg Chang er i en positiv udvikling, selvom det foregående år med Corona-pandemien har udfordret både klub, medlemmer og bestyrelse. Set i det lys, er det også i årene fremover nødvendigt, at klubben skal stå stærkere og tydeligere i lokalområdet ved at være en sammentømret klub med et fantastisk foreningsliv.
Derfor er det også vigtigt, at det er attraktivt at bidrage til udviklingen af klubbens organisation. Det er ikke alene bestyrelsens opgave at drive klubben, og vi vil derfor appellere til at flere medlemmer melder sig til udvikle vores fælles forening. Bestyrelsen opfordrer alle til at møde op, og bruge deres stemmeret på Changs generalforsamling

Med disse ord indkaldelse der hermed til ordinær generalforsamling 2021 i Aalborg Chang:

Torsdag d. 25. marts – kl. 18.30

Grundet Corona-pandemien afvikles årets generalforsamling online. Bestyrelsen har truffet beslutning herom grundet vedtægternes krav om, at generalforsamlingen skal være afviklet inden udgangen af marts. Derudover ønsker bestyrelsen generalforsamlingens godkendelse af to større investeringer ifm. tennis og et nyt kommende fitnesscenter.

Forslag (jf. pkt. 4 på dagsordenen), der ønskes behandlet på generalforsamlingen skal være formand, Morten Borregaard, skriftligt i hænde senest 8 dage før generalforsamlingen. Formandens e-mail er: formand@aalborgchang.dk

Dagsorden:

1. Valg af dirigent og stemmetæller
  2. Godkendelse af beretninger fra formanden og de i bestyrelsen repræsenterede udvalg.
  3. Godkendelse af revideret regnskab samt budget for det kommende år.
  4. Behandling af indkomne forslag.
    a) Bestyrelsen ønsker at udskifte belægningen på tennisanlægget.
    b) Bestyrelsen ønsker at etablere en ny afdeling under navnet ’Aalborg Chang Motion’ og som en del af dette ønsker bestyrelsen i samarbejde med Aalborg Seniorsport at etablere et nyt foreningsfitness.
  5. Valg af:
    a) formand (på valg i ulige år)
    Morten Borregaard er villig til genvalg
  6. b) næstformand (på valg i lige år)
    Klaus Bentzen er ikke på valg
  7. c) kasserer/økonomiudvalgsformand (på valg i lige år)
    Jesper Schou Madsen er villig til genvalg
  8. Valg til udvalg (1-årig periode)
    a) formand for kommunikationsudvalget
    Daniel Karnøe er villig til genvalg
  9. b) formand for tennisudvalget
    Kurt Gram er villig til genvalg
  10. c) formand for aktivitetsudvalget
    Mikkel Bonde Rasmussen er villig til genvalg
  11. d) 3 repræsentanter til fodboldudvalget
    Casper Linneberg er villig til genvalg
    Frederik Kofoed Madsen er villig til genvalg
    Morten Lauge genopstiller ikke
  12. Valg af 2 suppleanter til bestyrelsen
  13. Valg af 2 revisorer og 1 revisorsuppleant

:

Deltagelse i årets generalforsamling foregår via tilmelding til Daniel Karnøe på dk@aalborgchang.dk. Oplys venligst medlemsnummer, fulde navn samt e-mail, hvorefter I vil modtage mødeindkaldelse til generalforsamlingen.

Selvom det er et anderledes format, håber vi, at klubbens medlemmer vil deltage, og bruge deres stemmer som medlem, og hermed medvirke til klubbens fremtidige udvikling.

Vel mødt!

Bestyrelsen i Aalborg Chang

Link: INDKALDELSE TIL GENERALFORSAMLING 2021 (PDF)