Indkaldelse til generalforsamling 2024

07. februar 2024 kl. 13:45
Indkaldelse til GF23: 19.03.23 kl. 18.30

Vil du være med til at præge udviklingen i Aalborg Chang?

Så har du nu muligheden for at blive en del af Changs bestyrelse. I den nuværende bestyrelse har Mathias Andersen meddelt, at han ikke ønsker at genopstille til den kommende generalforsamling, der afholdes d. 19. marts 2024. Ligeledes har et par af de nuværende medlemmer meddelt at de er klar til at træde tilbage, hvis den eller de rette kandidater melder sig på banen.

Changs bestyrelse har i det seneste år arbejdet på at revidere klubbens visioner og strategi som skal sikre at klubben forbliver veldrevet i årene fremover. Som kommende bestyrelsesmedlem har du en stor mulighed for at præge udviklingen og retningen for klubben ligesom du selv kan være med til at søsætte nye initiativer og projekter.

En af de centrale opgaver for den nuværende har været at styrke det frivillige engagement i Aalborg Chang, så vi kan give flere muligheden for at tage del i udviklingen og driften af klubben. Vi ønsker flere medlemmer og forældre til at engagere sig i diverse udvalg, så opgaverne kan løftes i flok.

Bestyrelsesarbejdet i Chang er frivilligt og ulønnet og beror på valgtes engagement, energi og gåpåmod. Bestyrelsen mødes ca. 6-8 gange om året til møder á 2 timers varighed.

Har du lyst til at høre mere om bestyrelsesarbejdet i Chang, er du velkommen til at rette henvendelse til formand, Morten Borregaard på mbp@aalborgchang.dk eller tlf. 29450546.

Uddybet dagsorden til generalforsamling

___________________________________________________________________________________________________________________________________

Der indkaldes hermed til ordinær generalforsamling 2024 i Aalborg Chang:

tirsdag d. 19. marts - kl. 18.30.

Aalborg Chang ønsker at forsætte den positive udvikling, der har præget klubben de senest år. Vi skal i fællesskab sikre klubben fremadrettet, holde fast i den store popularitet, som vi nyder blandt de voksne medlemmer, og samtidigt fremme tilgangen af børn og unge. Bestyrelsen har de senere år søsat en række ambitiøse projekter herunder projektansættelsen af Julie Malene Høj som forenings- og udviklingskoordinator. Denne ansættelse ønsker bestyrelsen at gøre permanent, hvilket de ønsker generalforsamlingens mandat til.

Klubbens bestyrelse håber på stort fremmøde og vil igen bruge lejligheden til at opfordre alle til at bidrage i enten bestyrelse eller udvalg, så vi sammen kan flytte klubben til gavn for alle medlemmer. Mød op, brug din stemme som medlem, og vær med til at præge klubben.

Dagsorden:

1. Valg af dirigent og stemmetæller
  2. Godkendelse af beretninger fra formanden og de i bestyrelsen repræsenterede udvalg.
  3. Godkendelse af revideret regnskab samt budget for det kommende år.
  4. Behandling af indkomne forslag.
  5. Valg af:
    a) formand (på valg i ulige år)
    Morten Borregaard er ikke på valg.
  6. b) næstformand (på valg i lige år)
    Klaus Bentzen er villig til genvalg.
  7. c) kasserer/økonomiudvalgsformand (på valg i lige år)
    Jesper Schou Madsen er villig til genvalg.

Valg til udvalg (1-årig periode)
a) formand for kommunikationsudvalget
Daniel Karnøe er villig til genvalg

1. b) formand for tennisudvalget
    Kurt Gram er villig til genvalg
  2. c) formand for aktivitetsudvalget
    Rasmus Enggaard Frederiksen er villig til genvalg.
  3. d) 3 repræsentanter til fodboldudvalget
    Kristoffer Kirch er villig til genvalg.
    Jeppe Mogensen er villig til genvalg.
    Mathias Andersen genopstiller ikke.
  4. Valg af 2 suppleanter til bestyrelsen
  5. Valg af 2 revisorer og 1 revisorsuppleant
  6. Eventuelt

Forslag (jf. pkt. 4 på dagsordenen), der ønskes behandlet på generalforsamlingen skal være formand Morten Borregaard skriftligt i hænde senest 8 dage før generalforsamlingen.

Formandens e-mail er: formand@aalborgchang.dk.

I forbindelse med generalforsamlingen inviterer klubben alle medlemmer til fællesspisning fra kl. 17.30. Dette kræver dog tilmelding.

Vel mødt!

/Bestyrelsen