Nyt aktivitetsudvalg i Chang

image På billedet fra højre: Henrik, Mads, Gert, Rasmus, Christian, Jørgen og Julie
07. december 2023 kl. 16:00
I mandags havde klubbens koordinator Julie inviteret en gruppe personer, som af den ene eller anden grund hjælper til, når klubben f.eks. står i baren til sommerens koncerter eller juletræssalg, til et uforpligtende møde, hvor vi kom med idéer til fremtidige aktiviteter i klubben. Her kom der en masse spændende forslag på bordet.
Som en afslutning på mødet skulle vi finde du af, hvordan vi fik stablet et Aktivitetsudvalg på benene, så nogle af idéerne realiseres. Og det var faktisk slet ikke så svært - alle til mødet var enige.
Så her ser i Changs nye Aktivitetsudvalg.
Udvalget mødes igen i januar og arbejder videre med de mange idéer.
Har du idéer til udvalget eller er du nysgerrig på, hvad det vil sige, at være en del af aktivitetsudvalget er du velkommen til at sende en mail til aktivitetsudvalg@aalborgchang.dk