Nyt sponsorsetup i Chang

20. november 2020 kl. 13:14
Indgået samarbejde med MA SPORT & EVENT

MA Sport og Event skal fremover og sammen med Aalborg Chang være med til at øge klubbens indtægter, hovedsageligt på sponsor delen. Men også i form af afvikling af events, som f.eks. cykelløb, motionsløb eller øl og vin festival mm.

MA Sport og Event er et firma der hovedsageligt hjælper idrætsforeninger og sports udøvere med at øge deres indtjeningsmuligheder. Firmaet drives af Morten Antonsen, som har mange års erfaring med foreningsarbejdet og han har derud over et stort lokalt netværk, som kan være med til at støtte op om bl.a. Aalborg Chang.

Fremadrettet kommer Morten til at være ansvarlig for alle sponsorer i klubben, både med hensyn til kontakter, indgåelse af aftale og ikke mindst sponsorpleje. Derfor er det vigtigt at alle sponsorer så vidt det er muligt, kommer under Mortens vinger og at der ikke aftales sponsorater udenom denne ordning. Hvis I har en interesseret sponsor bedes i kontakte Morten på sponsor@aalborgchang.dk eller telefonisk på 20717738.

Begge parter forventer sig meget af samarbejdet og glæder sig til at komme i gang i den kommende sæson.

Se mere om MA Sport og Event på https://masportevent.dk/ eller på Facebook.