Trænere søges til Changs serie 2

15. oktober 2021 kl. 20:30
Bliv en del af Changs dygtige trænergruppe

Aalborg Chang søger ny serie 2 træner!
Chang er på jagt efter en ny træner til klubbens 2.hold, og i denne sæson spiller holdet serie 2. Holdet ligger pt til i den gode ende af tabellen i Serie 2 i kampen om oprykning tilbage til serie 1, hvor holdet tidligere har gjort sig.
Det er en gruppe ambitiøse spillere, som er meget træningsivrige, så der er masser at arbejde med for en ny træner. Det er vigtig, man kan se sig selv i rollen som 2.holdstræner, og at man i den forbindelse naturligvis vil indgå i et tæt samarbejde med resten af trænerne i klubben, men med tæt kontakt til henholdsvis 1.holdet ved Steffen Aggerbo og 3.holdet ved Rasmus Worning. Det er et krav, at man kan arbejde og udvikle unge spillere, da kernen på vores 2.hold er yngre spillere, og vi ser gerne at du har erfaring med seniortræning. Det er desuden vigtigt, at du kommer med en positiv indgangsvinkel, og er klar til at spille fodbold fremfor at sparke. Vi er en breddeklub, som ønsker at udvikle og bruge egne spillere.
Hvis du kan se dig selv i Chang og gerne vil være med i en af Jyllands største seniorklubber så skriv til FU@aalborgchang.dk.