Velkommen til Julie Malene Høj

10. oktober 2022 kl. 12:00
Ny forenings- og udviklingskoordinator

Aalborg Chang kan med glæde byde velkommen i klubben til Julie Malene Høj.

Julie er ansat i en nyoprettet fuldtidsstilling som forenings- og udviklingskoordinator fra 17. oktober.

Her skal hun være med til at styrke organisationen og udviklingen i Chang samt sikre medlemsvækst på tværs af vores afdelinger.

Hun får blandt andet ansvaret for at igangsætte og koordinere både sportslige og sociale aktiviteter, at styrke samspillet mellem Chang og lokalsamfundet, at udvikle og styrke Changs frivillighedsstrategi og rekruttering af frivillige samt at styrke den sportslige retning for Chang i samarbejde med bestyrelse og udvalg.

Formand Morten Borregaard udtaler:

- Vi har oplevet en overvældende interesse for stillingen, og ansættelsesudvalget har gjort sig mange overvejelser i forhold til den rette kandidat. På baggrund af en samlet vurdering faldt valget på Julie Malene Høj, da hun med sin uddannelsesbaggrund og tidligere erfaring kan hjælpe med at løfte Aalborg Chang til nye højder.

Julie er 29 år og opvokset i landsbyen Tvis i Vestjylland, hvor hun allerede som femårig indledte en lang løbebane inden for idræts- og foreningslivet.

Siden har hun gjort sig både som udøver, træner og projektmedarbejder med mere. Hun har desuden en kandidat i idrætsvidenskab fra Aarhus Universitet.

Om de nye opgaver i Chang udtaler Julie Malene Høj:

- Jeg er enormt beæret over at få lov til at hjælpe med at udvikle Aalborg Chang. Jeg brænder for at videregive gode oplevelser med idræt og bevægelse og det samme vil jeg have for øje i Aalborg Chang. Jeg glæder mig utrolig meget til at lære klubben og alle medlemmerne at kende og få lov til at arbejde tæt sammen med idræts- og foreningsglade mennesker.

Ønsker du at give dit besyv til, hvordan Julie kan udvikle Aalborg Chang kan hun træffes på mail jmh@aalborgchang.dk.