Ny sponsor: Chang skifter til Sport24 og Puma

11. maj 2020 kl. 08:40

Efter et mangeårigt samarbejde med Sportsmaster og Hummel om tøjaftale har vi indgået en ny aftale med med Sport24 i Bredgade i Aalborg og Puma om en tøj-/materiale aftale for klubben. Aftalen træder i kraft 1.juni 2020, og er gældende foreløbig til udgangen af 2025. Vi har været glade for samarbejdet med Sportsmaster og Hummel, men glæder os til det nye spændende samarbejde med Sport24 og Puma. Den nye aftale er indgået efter et grundigt forarbejde, og nøje overvejelser om hvilken samarbejdspartner der passede bedst til vores ønske om en tættere relation til vores daglige samarbejdspartner i butik som en stærk tøj-/ udstyrs leverandør. Dertil et ønske om et kvalitetsorienteret, tidsvarende sportsmærke, med god leverancegaranti, som vore medlemmer vil finde attraktivt både som fodbold/tennis- udstyr, og fritidstøj. Sport24 i Bredgade og Puma har været overbevisende i denne proces, og det naturlige valg for os. Den nye aftale omfatter udover fodbold/tennis tøj/- udstyr og fritidsudstyr ligeledes Puma´s fodboldstøvle-kollektion m.v. til favorable vilkår for vore medlemmer. Der vil den kommende tid blive lanceret en eksklusiv Aalborg Chang web platform sammen med Sport24- hvor alle vore medlemmer kan købe klubbens eksklusive produkter til særlig gode vilkår. Vi glæder os til, i den kommende tid at præsentere den samlede klubkollektion for klubbens medlemmer - den er virkelig flot. Dertil kommer en plan for en løbende udskiftning af eksisterende kollektion til den nye Pumakollektion.

Vi ses snart på Provstejorden igen.

Med sportslig hilsen

Aalborg Changs bestyrelse