TENNIS: Standerhejsning 2018!

04. april 2018 kl. 11:20
Lørdag d. 14.april kl. 14

Temperaturerne er hastigt på vej op og sommersæsonen for tennis står for døren. Derfor holder vi standerhejsning

LØRDAG D. 14. APRIL kl. 14-16.

I det tidsrum fortælles lidt om vore planer for 2018, der afholdes en lille double-turnering, hvor man får mulighed for at spille med flere andre og klubben er vært med lidt godt at spise og drikke.
Har du mulighed for at afsætte 1 eller flere timer inden da vil det være fortræffeligt. Vi har nemlig brug for al den hjælp, vi kan få, til at lave den sidste klargøring af vore 4 dejlige kunstbaner. Det noget med at sprede lidt sand o.l. Vi starter kl. 10 og slutter kl. 14. Klubben giver frokost til dem der hjælper med dette.

På forhånd tak og vel mødt til tennissæsonens start 2018 i Aalborg Chang Tennis.