Velkommen til nye trænere i Chang

08. marts 2021 kl. 14:00

I løbet af vinteren, er der ansat en række nye trænere i klubbens børne og ungdomsafdeling. Det er glædeligt at Chang er en attraktiv klub at være træner i. Fra klubbens side, er vi særligt tilfredse med at kunne lykkes med at rekruttere trænere til børneholdene, da det er en del af klubbens fremadrettet strategi, at ansætte trænere til at understøtte vores dygtige frivillige forældretrænere. Alt sammen for at højne kvaliteten for klubbens fremtidige stjerner!
Herunder følger en kort præsentation:

Børneafdelingen:

• I U11 drengeafdelingen har klubben tilknyttet Carl Emil Loupdrup, der i efteråret trænede U13 og tidligere har trænet årgang 2005. Carl Emil får de overordnede ansvar for årgangen, men assisteres fortsat af det eksisterende trænerteam.

• Hos U12 pigerne har Chang ansat Mathias Hansen som ny cheftræner. Mathias er 22 år gammel og kommer oprindelig fra Hjørring, hvor han har været bl.a., har været aktiv i Hjørring Frem som spiller og træner. Mathias får fortsat hjælp af Jesper Sørensen, der har trænet pigerne siden fodboldstart.

• Hos U12 drengene er Lasse Larsen ansat som ny cheftræner efter han i efteråret var løst tilknyttet
    Derudover er Oliver Thorgaard blevet ansat som ny assistenttræner. Oliver er ny i trænerfaget, men arbejder til dagligt som personlig træner og kan dermed bidrage med andre spændende aspekter. Lasse og Oliver assisteres i øvrigt fortsat af Jeppe, Andreas og co., der ligeledes haft holdet siden den spæde fodboldstart.

Ungdomsafdelingen:

• På U13 Drenge er der til forårssæsonen ansat et helt nyt trænerteam efter Carl Emil blev rykket ned til U11. Casper Brix Sørensen er ansat som cheftræner og får som assistent Thomas Steen Jensen. Casper var sidste år træner omkring U14, mens Thomas er helt ny i trænerrollen. Han kender dog klubben indgående som spiller på klubbens talentfulde årgang 1999-hold.

• I U14 drengeafdelingen har vi tidligere budt velkommen til det nye trænerteam, der kan genlæses her.

• U16 og U17 drengeafdelingen er til forårssæsonen slået sammen og trænes fortsat af Aron Salomonsson og Benjamin Kristensen, der har haft årgang 2004 de seneste sæsoner.

• U16 og U18 pigeafdelingen har også fået nyt trænerteam, hvor Thomas Hegelund, der tidligere trænede damesenior, er ny cheftræner. Som assistenttræner får han den tidligere cheftræner, Christina, der har ønsket at trappe lidt ned, samt Ida Ørum, der er ny træner i klubben. Læs mere om det nye team her.

Chang vil gerne byde alle nye og tidligere trænere velkommen til en spændende sæson. Vi er sikre på at de nye trænere kan hjælpe med at løfte klubben yderligere.
Nye spillere er naturligvis altid velkomne. Kontakt endelig en af trænerne, hvis du ønsker at komme til en uformel prøvetræning eller to. Kontaktoplysninger findes under fodboldrubrikken øverst på hjemmesiden.